Kas minu SEO-teenuse pakkuja on piisavalt hea?

 

Räägime jälle Black Hat SEO-st. Miks see meile nii korda läheb? Aga selle pärast, et see kahjustab nii lehtede välimust, sisu kui Google’ otsingu tõhusust. Eriti kuri Black Hat võib kahjustada ka kõrval seisvaid lehti. Näiteks avastasime eelmise nädalal, et ühele meie hallatavale lehele on sisse häkitud ja linkide saamise nimel palju pahandust tehtud. Sellest, mis nendest lehtedest, kuhu meie lehel suunatud oli tulevikus saama hakkab, ei taha mõeldagi.

Kuidas aga ära tunda, et teie lehte optimeerimine on kahtlase poolne või täielikult Black Hat. Tegime selleks kiire seletava video, mida saate vaadata üleval. Üldiselt tasuks jälgida kolme põhimõtet – lehele peab looma sisu, lehele peab tulema uusi linke ja leht peab olema (SEO) tehniliselt heas korras.

  1. Kui palju on loodud sisu?

Lehele tuleks luua sisu soovitatavalt iganädalaselt, olenevalt turul valitsevast konkurentsist võib seda teha ka harvem. Kogu lehele loodav sisu peaks olema haarav ja informatiivne. Sisu saab luua väga mitmeti. Selleks saab kasutada blogi, uudiseid, pressiteateid või mõne muu pealkirjaga info kanalit või hoopis luues sisu juurde tootekirjeldustesse ja kasutusjuhenditesse. Sisu tulemusena peaks kujunema teie nägu internetis. Loodavasse sisusse tasub luua ka korrektne lehesiseste linkide võrgustik.

  1. Kas ja kuhu on loodud linke?

Lehele sisse tulevate linkide loomisel tasub silmas pidada üldiselt kahte aspekti. Link võiks tulla relevantselt ja kõrge usaldusega allikast ja link peaks olema kasutatav, ehk tooma teie lehele ka reaalselt külastajaid. Üks hea link annab ka Google’le aimu mis põhjusel (loe: mis märksõnaga) keegi teie lehele suunatakse. Linkide loomiseks saab kasutada mitmeid katalooge, blogiturundust, sotsiaalmeediaturundust, ajaleheturundust, e-maili turundust ja paljusid muid lehespetsiifilisi allikaid. Just läbi linkimise tekib teie lehele kohalolu internetis ja kuulujutud (vt. „Millest koosneb SEO“ WOM) teie olemasolust.

  1. Kas teie leht on tehniliselt korras?

Lehe tehnilise korrasoleku all ei pea me ainult silmas seda, kas teie leht funktsioneerib. Ühel hästi optimeeritud lehel on olemas ka lisapluginad ja metadata Google’ robotite aitamiseks, leht on kiire ja mobiilisõbralik, sellel olevad olevad sisemised lingid on töökorras ja minimaalselt on kasutatud JavaScripti, Flashi ning Inline Style’e. Leht peab olema kasutajale turvaline, mugav ja atraktiivne!

Kokkuvõtlikult öeldes on üks hästi optimeeritud leht ilus ja funktsionaalne. Leht ise võib olla kõige lihtsam WordPress, aga selle kasutaja saab ennast tunda mugavalt ja turvaliselt. Sama moodi saab end hästi tunda ka Google’ robot, kes mööda intrnetiavarusi luusib ja kõigi otsingumootori kasutajate jaoks infot korjab.