Mis on SEO?

Kui turundada ühte tavalist poodi siis info teie poest jõuab inimesteni erinevaid kanaleid pidi. Läbi reklaami, olgu selleks ajalehe-, raadio-, tänava- või internetireklaam. Läbi kuulujuttude ja teie kohta rahvasuus loodud kuvnandi (word of mouth ehk WOM) ja läbi poe või toote asetus linna/poeruumis.

Kui reklaam ja WOM kujundavad teie tootest ostjale kuvandi siis just poe/toote asukoht ja kättesaadavus mängivad tihti potentsiaalse kliendi jaoks ostuotsuse langetamisel olulist rolli. Teie poe asukoht, esiteks, määrab ära kui palju juhuslikke külastajaid teie poodi satub. Näiteks kui teie pood asub suures kaubamajas, siis on tõenäoline, et keegi, kes on tulnud ostlema ehk keegi kellel on soov midagi uut ja huvitavat osta, astub teie poodi sisse. Kui teie pood asub aga keskusest kaugemal tuleb sinna inimene, kes juba teab teie poest. Juhuslik uus klient on harv nähtus. Sama moodi näitab asukoht ka teie poe/toote taset – head poe/riiuli asukohad on limiteeritud ja vid parimad saavad sinna enda tooted viia.

Internetis toimib reklaam, nagu reklaam ikka ja WOM kujuneb eelkõige foorumite ja sotsiaalmeedia vahendusel, aga on ostukeskuse/riiuli/poetänava asemel on siin otsingumootor. Inimene kes otsib uut toodet või infot selle kohta, esitab oma soovi Google’le või mõnele muule otsimootorile ja otsingumootor annab tulemusena kasutaja otsingule kõige paremini vastavad tulemused. Seetõttu tuleb internetis hea poe asukoha saavutamiseks oma leht otsimootoritele optimeerida. Nii olete

Mis on SEO, mis on selle eripära ja kuidas seda teha ja mitte teha, sellest räägime teistes videotes. Kui baas on selge läheme kindlasti ka juba konkreetsemaks