Kas reklaami peaks hakkama kohe tegema?
Inimesed kipuvad tihti kiirelt raha kulutama tele-, raadio- või ajakirjandusreklaami peale. Need küll tekitavad kliente, kuid need on see-eest väga kallid. Alustav ettevõte ei tea, millised kanalid töötavad ja kalli reklaami ostmine on raha raiskamine.
Seega peaks esimene etapp olema turunduskanalite testimine. Tuleks alustada võimalikult odavatest ja käepärastest reklaamikanalitest ja minna kalliduselt ülespoole vastavalt sellele, kuidas ressursse parasjagu on. Äri alustamise alguses ongi eesmärgiks leida kanalid, mis toimivad. See kehtib nii digiäri kui ka muude äriliikide juures. Suurim ning tähtsaim märge on siin kanali tasuvus. Kui te ei suuda täpselt ning arvuliselt määrata, et reklaamikanal tasuv on, siis ärge kasutage sellist kanalit.
Milliseid kanaleid võiks kasutada?
Kanalitest kõige odavam on e-postiturundus ning sellest on ka mõttekas alustada. Läbi ühe kampaania on võimalik jõuda kiiresti paljude inimesteni ning näha, kas su äriidee toimib, kas toode või teenus müüb ning kas sihtrühm on õigesti valitud.
E-postiturunduse teenusepakkujatega on nüüd juba võimalik teha ka kokkuleppeid, kus ütled, et tahad mingit kindlat sihtrühma, mis on läbi sinu turu-uuringu välja tulnud. Saab ka öelda, millal kirja välja peaks saatma. See ei maksa palju ja tagasiside on väga kiire.
Loe edasi meie partneri blogis Veebimajutuses.