Webinar
Kõik salvestatakse ja on järelkuulatav. Toimub Zoom-keskkonnas.4 nädalat
Koolituse kestvus 4 nädalat + praktilised ülesanded.Raido Tamar
Ruslan Gogin
online-turunduaja aastast 200912 kohta järel!
100 % raha tagasi garantiiKas oled guugeldades märganud, et mingeid veebilehti kuvatakse teistest eespool? SEO aitab kuvada Sinu veebilehte teistest eespool.
-
Moodul A: Sissejuhatus SEO-sse.
Teooria Üldine sissejuhatus, põhitõdede selgitamine SEO liikide tutvustus. SEO + UX + SEM. Loengu käigus õpite ehitama õiget SEO lehte, analüüsima märksõnu ning tegema vahet veebilehte edendavatel ja nn “tühjadel” märksõnadel. Lisaks keskendutakse sihtgruppide analüüsile ja tuntumate tööriistade kasutusele.
Praktika - SEO optimeeritud veebilehe struktuuri ehitamine
-
Moodul B: märksõnade analüüs ja copywriting
Teooria - Copywriting. Veebilehtede sisu koostamine ja optimeeritud sisu kirjutamine. Sisestamisreeglitega tutvumine: tekstid, pildid, lingid.
Praktika - kirjutame ja sisestame teksti. Alustame SEO-optimeeritud veebilehe ehitamisega.
-
Moodul C: tagasiviivad lingid ja sotsiaalmeedia SEO
Teooria - Tagasiviivad lingid - mis on ja kuidas toimivad? Lingistamise reeglid. Sotsiaalmeedia SEO ja olulised põhimõtted. Praktika - Backlinkide otsimine ja sisestamine -
Moodul D: SEO Analüüs ning tehniline SEO, 15 punkti analüüs
Teooria - Veebilehe sisuanalüüsi koostamine (15. Punkti analüüs) ning korrektuuride mõju üldtulemusele.
Praktika - Tehniliste vigade otsing ja parandus
-
Moodul A
Lfdorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ex, ratione nostrum atque nobis debitis doloremque. Fugit, officia laudantium repellat assumenda eligendi vel sed dolore delectus. Vitae sequi cum doloribus veniam. -
Moodul B
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ex, ratione nostrum atque nobis debitis doloremque. Fugit, officia laudantium repellat assumenda eligendi vel sed dolore delectus. Vitae sequi cum doloribus veniam. -
Modul C
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ex, ratione nostrum atque nobis debitis doloremque. Fugit, officia laudantium repellat assumenda eligendi vel sed dolore delectus. Vitae sequi cum doloribus veniam. -
Modul D
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ex, ratione nostrum atque nobis debitis doloremque. Fugit, officia laudantium repellat assumenda eligendi vel sed dolore delectus. Vitae sequi cum doloribus veniam.
Mis on SEO?
SEO ehk Search Engine Optimization on e-kanalite sisu optimeerimine, eesmärgiga otsingumootori (nt Google, Bing, Yahoo, Neti jne) tulemustes ettepoole jõuda. Veebilehe sisu kohandatakse vajalike märksõnade või lausetega nii, et otsingumootor peab tulemusi teistest relevantsemaks ning tõstab Sinu veebilehe teistest esile.
- Hea SEO tõstab veebilehe külastatavust
- Edendab müüki
- SEO on kõige odavam turunduskanal (ROI põhjal)
- Parandab kasutajakogemust
- Tõstab brändiväärtust
- Parandab ettevõtte kuvandit
Milleks koolitus?
Enamasti ostetakse SEO kirjutamise teenust sisse turundusagentuuridelt, kes kuutasu põhiselt vajalikke e-kanaleid optimeerivad. Kahjuks ei ole kõigil ettevõtetel selleks piisavalt ressurssi ning paljud otsustavad optimeerimise teenusest loobuda mõistmata, et SEO on kõige soodsam viis õigeid kliente enda lehele meelitada. Neljanädalasekoolitusega saad eluaegse teadmise SEO kirjutamisest ning saad kõiki oma e-kanaleid ise optimeerida. Õpetame sulle vaid toimivaid lahendusi, mille tulemuslikkuses oleme ise veendunud. See on parim lahendus väikeettevõtjale või e-turunduse huvilisele!
Koolitajad
SEO tehnikud
Miks just SEO
-
Miks SEO ?
Kui turundada ühte tavalist poodi siis info teie poest jõuab inimesteni erinevaid kanaleid pidi. Läbi reklaami, olgu selleks ajalehe-, raadio-, tänava- või internetireklaam. Läbi kuulujuttude ja teie kohta rahvasuus loodud kuvnandi (word of mouth ehk WOM) ja läbi poe või toote asetus linna/poeruumis.
Kui reklaam ja WOM (Word of Mouth) kujundavad teie tootest ostjale kuvandi siis just poe/toote asukoht ja kättesaadavus mängivad tihti potentsiaalse kliendi jaoks ostuotsuse langetamisel olulist rolli. Teie poe asukoht, esiteks, määrab ära kui palju juhuslikke külastajaid teie poodi satub. Näiteks kui teie pood asub suures kaubamajas, siis on tõenäoline, et keegi, kes on tulnud ostlema ehk keegi kellel on soov midagi uut ja huvitavat osta, astub teie poodi sisse. Kui teie pood asub aga keskusest kaugemal tuleb sinna inimene, kes juba teab teie poest. Juhuslik uus klient on harv nähtus. Sama moodi näitab asukoht ka teie poe/toote taset – head poe/riiuli asukohad on limiteeritud ja vaid parimad saavad sinna enda tooted viia.
Internetis toimib reklaam, nagu reklaam ikka ja WOM kujuneb nii suhtluse, foorumite, meedia kui sotsiaalmeedia vahendusel, aga on ostukeskuse/riiuli/poetänava asemel on siin otsingumootor. Inimene kes otsib uut toodet või infot selle kohta, esitab oma soovi Google’le või mõnele muule otsimootorile ja otsingumootor annab tulemusena kasutaja otsingule kõige paremini vastavad tulemused. Seetõttu tuleb internetis hea poe asukoha saavutamiseks oma leht otsimootoritele optimeerida.
-
Millest SEO koosneb ?
Traditsiooniline brändi loomine algab tavaliselt enesest kuvandi loomisest. Valitakse endale sobiv sihtgrupp, kellele seletatakse lahti, mis on teie ettevõtte põhiväärtused. Pannakse paika oma missioon ja visioon ning tuuakse välja erilisus – miks teie toode on kliendile just kõige sobivam või konkurentide tootest parem. Mis on teie toote erilisus. Kus te turul asetsete alates luksuskaupadest lõpetades hinnaliidritega. Edasi asutakse, läbi erinevate (reklaami)kanalite looma üldsuse arvamust ja teie kohta käivaid müüte. Kui kuvand on loodud jääb üle vaid kliendisuhete loomine ja hoidmine.
SEO puhul toimib kõik väga sarnaselt. Internetis saab end reklaamida väga mitmetes kanalites (foorumid, sotsiaalmeedia, e-mailid, bännerid, AdWords) ja nii ka kliendini jõuda. Kogu teie kohta käivat infot analüüsivad aga ka otsimootorid kes on suuremal osal ajast vahendajaks teie ja internetist info otsijate vahel. Nii ei toimu enam kommunikatsioon vaid otse kliendile vaid teile on tekkinud tähtis vahendaja/ soovitaja – otsimootor. Olgu selleks Yandex, Google, neti.ee, Yahoo või mõni muu taoline. Kui teha SEO-d tuleks jälgida sarnaseid põhimõtteid kui brändigu puhulgi. Laias laastus koosneb otsimootoritele optimeerimine kolmest komponendist, tehnilisest optimeerimisest, sisu tootmisest lehe kasutajaskonna loomisest
Referentsid
Eelnevate koolitatute muljed
"Minu jaoks oli esmane ja väga meeldiv võtta osa veebikoolitusest Zoom keskkonnas, kõik toimis suurepäraselt. Kui poleks sellist online koolituse võimalust olnud, poleks mina kindlasti saanud osaleda. Suurepärane võimalus kiire elutempoga ja kodustele inimestele. "
"Koolitus ületas minu ootused ning õppisin isegi enam, kui oleksin osanud arvata."