Kuidas muuta enda veebipood kergemini leitavaks?

Optimeeri esindaja Piret Essenson soovitab luua internetis veebipoe turundamise strateegia ning mõelda läbi, kuidas muuta enda e-kauplus kergesti leitavaks, investeerimata raha teise ettevõtte hüvanguks.

Statistikaameti andmetel toimus eelmisel aastal Eesti kodudesse posti teel jõudvate toodete hulgas plahvatuslik tõus. Aastatel 2011-2013 on igal aasta keskmine inimesteni toimetatud toodete arv olnud ca. 800.000, kuid aastal 2014 jõudis eestlasteni 1,8 miljonit toodet. Seega on näha, et eestlased on muutunud e-poodlemise suhtes palju usaldavamaks ja potentsiaal Internetis oma tooteid müüa on kõrge.

Kontekst on kogu maailm

Intrnetibrändi kujundamisel Eestis, tasub arvestada, et konkurentideks on e-poed kogu maailmas. Internet avab ostlejale võimaluse leida maailma parima hinnaga toode kiiresti, mugavalt ja kodust lahkumata. Nii on avatud Eestis ostlejale kõik maailma e-poed, mis võib kohaliku väiksema käibega ettevõtte hinnakonkurentsist tõugata. Kuna ei suudeta väga suurt käivet tekitada ja teenida suure läbimüügi pealt. Eesti turul olles saab konkurentsis püsimiseks pakkuda klientidele lisaväärtust turvalisemate pangalingimaksete, toetava seadusandluse ja eestikeelse lehe sisu ning tagasiside näol. Emakeelne tagasiside tekitab suurema usalduse, eriti kui see tuleb tuttavalt.

Loe edasi Äripäevast