Case study Alvadi Varuosad. 

Eesmärk: reklaami näitamine ETV otse eetris, õhtusel ajal

Üritus: Number One Fight Show

Koht: Tondiraba Jäähall

 

Tulemus: 4 minutit otse eetrit ETV-s + kordussaated, video avalikustamine teistes portaalides, fotod ning sotsiaalmeedia kaasatus.

13.05.2016 toimus Tondiraba Jäähallis suurejooneline Number One Fight Show poksi, MMA, Taipoksi ja K1 võitjate väljaselgitamiseks. Võistlusest võtsid osa maailmakuulsad sportlased ning üritusel olid kohal Eesti avaliku elu mõjutajad.

Optimeeri eesmärgiks oli kasutada ära ürituse potentsiaali reklaamkanalina. Kuna ETV on Eesti riiklik telekanal, ei lubata sinna vahepalaks reklaame. Küllaga soovisime viia oma klienti kaamerate ette.

Eesmärgi saavutamiseks leidsime lahenduse, mis hõlmas endas ürituse kava ärakasutamist oma huvides. Pidasime läbirääkimisi ürituse korraldaja ja osalejatega ning jõudsime kokkuleppele ürituse peaesinejaga, mustkunstnikuga Aleksander Zamashkiniga.  Teadsime, et peaesineja ei jää kunagi kaamerate silmast välja.

Korraldajatele mõte meeldis, mustkunstnikuga said tingimused kokkulepitud ning projekt võis alata. Nädalaga pidi valmima illusioon, mis võimaldaks kliendi reklaami piisavalt suurelt näidata. Mustkunstnik kaotas otse eetris ühe poksijatest ära. Kogu illusiooni käigus, oli maagilise triki ümbrus kaetud meie kliendi bänneritega.

Tulemuseks on 4-minutiline eetriaeg ning rahulolev klient. Video tehtud tööst näete artikli lõpust. Meie töö algab 40:09 minutist.

alvadi